GaranciA
Meggondoltad magad? Még sincs szükséged a termékre?
14 NAPON BELÜLI ELÁLLÁS:
Természetesen 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a vásárolt termékeket.
A visszaküldés lépései:
Fontos! Előzetes jelzés nélkül érkező és utánvétes csomagokat nem veszünk át.
- Vedd fel velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen, [email protected]. Írd meg a rendelés számot, amit a visszaigazoló e-mailben kaptá. Írd meg a számlaszámot ahova a vételárat szeretnéd visszakapni.
- Válaszban jelezzük, hogy számítunk a csomag érkezésére.
- Kérjük töltsd ki az elállási nyilatkozatot, amit a rendelés visszaigazoló e-mailben kaptál.
- A visszaküldendő termékeket megfelelően becsomagolva, postázd vissza az alábbi címre.
- Cím: 2100 Gödöllő, Kard u. 6. Címzett: ÓraKirály Kft. E-mail: [email protected]. Tel.: +36203998105
SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS, GARANCIA
Az Üzemeltető a oraking.hu webáruházban vásárolt bruttó 10 000 Ft feletti értékű termékekre 1 év jótállást ad, a 10 000 Ft alatti termékekre 6 (azaz hat) hónap szavatosságot vállal, amelyet az órák szerkezetének esetében 1 (azaz) 1 évre terjeszt ki. A termékoldalakon az előzőektől kedvezőbb garanciális feltételek is szerepelhetnek, abban az esetben a termékre vonatkozóan az a mérvadó.
A Megrendelőt a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben, valamint a Ptk. 1959. Évi IV. Törvény 306-310 §, illetve a Ptk 248 §-aiban foglaltak illetik meg. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti, és nem korlátozza.
FONTOS TUDNIVALÓK KARÓRÁKRÓL
Kiszállítás előtt minden esetben ellenőrizzük a vásárolt karóra szíját, az elemet, a óraszerkezet működését és a díszítő elemek meglétét. Ennek ellenére is előfordulhat azonban, hogy a kiküldött karóra hibás. Ezért 14 napon belül bármilyen hibával visszavesszük a terméket. Ez idő alatt kiderül, ha a karórának bármilyen gyártási problémája lenne.
Ezt követően az 1 év garancia csak és kizárólag az óraszerkezet meghibásodására vonatkozik, nem terjed ki az elemre, az óra szíjra, az üvegre, a mutatókra, a koronára, a strasszokra és a tokra. A használatból eredő kopás természetes folyamat, arra a garancia nem vonatkozik. Nem rendeltetésszerű használat esetén (pl. víz, leesés, nem szakképzett személy általi felnyitás vagy túlerőltetés esetén stb.) a garancia azonnal elveszik. Annak ellenére, hogy kiküldés előtt minden órát ellenőrzünk, sajnos néha előfordul, hogy a kiszállított karóra néhány napon belül megáll, megáll majd újra elindul vagy a percmutató csak egy helyben ugrál. A fenti tüneteket valószínűleg az elem merülése okozza, annak töltöttségi szintét ugyanis nem ellenőrizzük. Ezekben az esetekben a hibát egy egyszerű elemcsere megoldja, amelyet bármilyen órás el tud végezni, az a garanciát nem befolyásolja. Ha mégsem az elemmel volt a gond, hanem a szerkezet a hibás, az órás jelezni fogja. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát minél előtt orvosolni tudjuk.
Fontos! Amennyiben a fenti tünetekkel visszaküldöd az órát, és a problémát egy egyszerű elemcsere is megoldja, abban az esetben az újbóli kiszállítás költségét nem tudjuk átvállalni. Megértésedet köszönjük.
A GARANCIAÉRVÉNYESÍTÉS MENETE:
Ha úgy gondolod meghibásodott a karórád, vedd fel velünk az [email protected] e-mail címen a kapcsolatot. Az e-mailben tüntesd fel a termékszámot, a számlaszámot és írd le az óra működésével kapcsolatban tapasztalt problémát. 1-3 munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, és elküldjük a visszaküldéshez szükéges teendőket, hogy minél előbb orvosolni tudjuk a problémát. Az előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött csomagokat nem tudjuk kezelni. Az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem vesszük át!
Természetesen telefonálhatsz is, de abban az esetben is arra fogunk kérni, hogy a hibát e-mailben jelezd.